Kinizsis diákok ismerkedése Erdéllyel

Élménybeszámoló 4. nap

2018. április 13. - Kinizsi Gimnázium

4.nap

Reggeli után elmentünk a Haszmann Pál múzeumba, ami éppen azon a településen van, ahol megszálltunk. Egy idős bácsi mesélt nekünk az ott található értékekről. Utána felvettük a kézdivásárhelyi diákokat, és jöttek velünk kirándulni. Elmentünk Gelencére, ahol megnéztünk egy templomot, mely Világörökségi műemlék.Itt egy idős néni mesélte el, hogy mi mit jelent a régi freskókon. Tovább mentünk Sepsiszentgyörgyre, ott megnéztük a Székely Nemzeti Múzeumot. Itt már mindenkin látszott a fáradtság. Aztán volt 30 perces szabadprogram. Innen Kökösre mentünk, ahol Gábor Áron életét vesztette egy csatában. Eresztevényben koszorút helyeztünk el Gábor Áron sírjánál. Aztán visszamentünk a szállásra, ahol vacsora után közös bulit rendeztünk a kézdivásárhelyi diákokkal.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.