Kinizsis diákok ismerkedése Erdéllyel

Kinizsis diákok ismerkedése Erdéllyel

Nagy kirándulások egymásban

2019. június 27. - Kinizsi Gimnázium

 

parlament_elott_a_kezdiek.jpg

Hétfő reggel korán keltem, ahogy szoktam semmi különös nem volt. Felértem Abonyba, majd Ceglédre, az út Budapestre meleg volt, de tűrhető és teljes mértékben megérte, hiszen annyira sok csodálatos helyet láttam. A Parlamentben először voltam életemben és majd a jövőben többször is akarok menni, mert a kirándulás során nagyon megtetszett.   A bazilikából a kilátás csodálatos volt és felejthetetlen.

parlamentben_a_kezdiek.jpg

Az erdélyi diákok nagyon rendesek voltak és jó beszélgető partnerek. Kedden ugye kísértük őket Abonyban, gyorsan elment az idő ott végig beszélgettünk és nem bántam meg, hogy mentem. Szerdán is ugyanaz az érzésem volt, hiszen egész végig csak beszéltem az erdélyi diákokkal, hülyéskedtünk, ahogy szokás és imádtam az egészet az esős idő ellenére. Sajnálom, hogy elmentek, de hátha jönnek jövőre is.

Ez a látogatás összesítve fantasztikus volt és köszönöm hogy részt vehettem benne.

 

Borsos Norbert 9a

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kinizsierdely.blog.hu/api/trackback/id/tr7214914168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása